Добре Дошли

Добре Дошли. Надяваме се миговете които прекарате с нас да са приятни, полезни и весели за вас. Благодарим ви че ви има.
Добре Дошли

Тук всеки е добре дошъл. Да Споделяме и обменяме приятна и полезна информация както и да се позабавляваме заедно.

Истинските феномени в България Спортният глас на България. Бъди Готин и влез в купона!

Вход

Забравих си паролата!

Обърни Внимание НАВРЕМЕ

*за повече информация относно кампанията търсете на http://www.mtel1788.org

За да слушате радио направо от сайта трябва да имате инсталиран Флаш плеър.


    Диета при заседнал начин на живот

    Share
    avatar
    Mr.InClusive
    Разработчик
    Разработчик

    Пол : Male
    Брой мнения : 239
    Точки : 3327
    Репутация : 24
    Дата на регистрация : 26.12.2009
    Възраст : 33
    Местожителство : Шумен

    Диета при заседнал начин на живот

    Писане  Mr.InClusive on Нед 1 Авг - 14:06:07

    Строгите диети не са подходящи при заседнал начин на живот. Те само изтощават организма и не водят до трайни резултати. За да увеличете физическата си активност, отслабнете с диета при заседнал начин на живот.




    Фитнес заниманията изискват време и усилия, които все още много хора не намират за необходимо да полагат. Вместо това измъчват организма си със строги диети с незадоволитен и нетраен резултат. За да стартирате активни фитнес тренировки, трябва да зареждате организма си с нужната енергия от полезни храни и да го пазите от вредните. Тази примерна диета при заседнал начин на живот ще ви помогне да отслабнете и ще ви „съдейства“ да повишите физическата си активност, зареждайки организма с всички жизненонеобходими вещества. Диетата се спазва 1-2 седмици по примерно меню, като за всяко хранене има по няколко възможни варианта, които може да комбинирате по ваш избор.

    Диета при заседнал начин на живот – примерно меню

    Закуска (около 250 ккал):



    * Вариант 1 – 30 г овесени ядки, накиснати в купичка нискомаслено прясно мляко

    * Вариант 2 – 1 препечена филийка пълнозърнест хляб, 1-2 домата, 1 с.л. извара

    * Вариант 3 – бананов сандвич от 2 тънки филийки пълнозърнест хляб, 1 банан, нарязан на кръгчета, 1 ч.л. мед и 1 с.л. извара

    * Вариант 4 – 1 филийка препечена филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара, 1 варено яйце, 1 чаша фреш от портокал

    Обяд (около 250 ккал)

    * Вариант 1 – 1 зелева салата, 1 ябълка, сандвич от 2 филийки пълнозърнест хляб с пълнеж от 50 г студено варено пилешко месо (без кожата), 1 чушка, нарязана на кръгчета

    * Вариант 2 – 1 салата от домати и краставици, 2 праскови, сандвич от 2 филийки пълнозърнест хляб с пълнеж от 30 г настърган кашкавал, 1 с.л. лека майонеза

    * Вариант 3 – 1 шопска салата, 1 банан, сандвич от 2 филийки пълнозърнест хляб с пълнеж от 80 г нискомаслена извара, 2-3 кръгчета краставица

    * Вариант 4 - 2 варени картофа, 1 зелева салата, 1 купичка нискомаслено кисело мляко

    Вечеря (около 400 ккал):



    * Вариант 1 - 300 г задушени зеленчуци

    * Вариант 2 – 150 г варено или печено пилешко или пуешко месо без кожа, 2 варени картофа, 1 салата от домати и краставици

    * Вариант 3 – 100 г сварени спагети със сос от консервирани домати, 100 г сварено пилешко месо, 50 г ситно нарязана нетлъста шунка, 1/2 чаша кисело мляко, подправки

    * Вариант 4 – 1 шопска салата с 1 препечена филийка пълнозъренст хляб, 1 чаша фреш от портокал

    Между храненията (около 200 ккал):

    * Вариант 1 – 2 праскови или нектарини

    * Вариант 2 – 1 овесени бисквити


    ________________
    Не е интересно да си ВАЖЕН, важното e да си ИНТЕРЕСЕН!
    !!!МОЛЯ ПИШЕТЕ ВИНАГИ ПО ТЕМИТЕ!!!
    Форум за нещата от живота,полезна информация, хоби и забавления.

      В момента е: Вто 24 Окт - 7:42:00